In the dessert...... - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Joep en Joke Steltenpool - WaarBenJij.nu In the dessert...... - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Joep en Joke Steltenpool - WaarBenJij.nu

In the dessert......

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Joep en Joke

11 Juni 2014 | Verenigde Staten, Kingman

In verband met een technische storing op de site kunnen onze wereldreizigers de verslagen niet op de website opslaan e is mij gevraagd om hier melding van te doen op de site.

Uiteraard hopen we dat deze storing zo snel mogelijk wordt verholpen want ik miste wel een verslag bij mijn ontbijtje :-D





  • 11 Juni 2014 - 15:25

    Aad:

    Lekker hoor! Ben ik net bij met het lezen van de verslagen, dreigt er een achterstand te ontstaan! Dat wordt dus weer inhalen, zowel voor de schrijver als voor de lezers.

    Maar we kijken uit naar het verslag van de helicoptervlucht!

  • 11 Juni 2014 - 21:41

    Tine Eggers:

    We genieten van jullie verslag. Jammer, dat we vandaag niets te lezen hebben.
    Ik begrijp, dat jullie per helicopter over de Grand Canyon geweest zijn. Mooie ervaring, neem ik aan. Jan en ik hebben het per vliergtuigje gedaan met 2 kotsende Oostenrijkers achter ons. Jan heeft mooie dia's kunnen maken en ondanks de stank heb ik toch genoten van het uitzicht.

  • 11 Juni 2014 - 21:44

    Dick:

    Balen!,
    lezen werd net mn hobby.

  • 12 Juni 2014 - 22:11

    Aad:

    Hoop dat het nog goed komt, zie het anders somber in, moeten we misschien zelf nog een keer die kant op.

  • 12 Juni 2014 - 22:12

    Aad:

    Sorrie dit brengt verwarring, de laatste reactie is van Aad 2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joep en Joke

Twee reislustige types van ruim in de vijftig. Na eerdere reizen per camper in Canada(2010) en Canada en de USA (2012) gaan we nu per SUV het (wilde) westen van Amerika ontdekken. Of het zo moet zijn maar we lijken steeds wel een EK of WK voetbal te willen ontvluchten. Maar dit mag de pret niet drukken, soms winnen "we" en soms verliezen "ze"..... het is maar een detail. Weg van alle spanningen en lekker relaxed door de States toeren.

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 73857

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 27 Juni 2014

West - Amerika 2014

Landen bezocht: