extra nieuws Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joep en Joke Steltenpool - WaarBenJij.nu extra nieuws Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joep en Joke Steltenpool - WaarBenJij.nu

extra nieuws Las Vegas

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep en Joke

20 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nou had het vanzelf mooi geweest als we deze extra Vegas editie hadden kunnen openen met het grote nieuws dat we de jackpot van bijna $ 12.000.000,-- hadden gewonnen in het Wynn casino, helaas het mocht niet zo zijn.... soms zit het tegen.

Dit hotel is werkelijk van alle gemakken voorzien. Alles gaat electronisch via een bedieningspaneel, veel licht, weinig licht of nachtlicht, leuk om mee te spelen allemaal. En dan ons bed, mega, je kunt er best met zijn viertjes in, ik moest Joke af en toe zoeken..

De wifi werkt hier, tegen betaling dat vanzelf wel, super snel.
Het is dat we perse De Strip op wilden maar het Wynn is zo groot en heeft zoveel te bieden dat je er eigenlijk niet uit hoeft. Dat willen ze ook eigenlijk niet want je moet hier in super grote gokzalen je geld kwijt zien te raken. Gisteravond nog even in de poker hoek wezen kijken. Leuk ! Bijzondere types met brillen en hoedjes op om maar zo quasi nonchalant te kijken.... wat een spel allemaal, maar als je dan die grote stapels fiches bij sommigen ziet kan het best lucratief zijn zo'n houding. Wij kunnen ons voorstellen dat onze vriend Roelof hiervan kan genieten.......die kan soms ook een "pokerface" opzetten (geintje).

Grote zwembaden met lakeside (!), een golfbaan, theaters, alles wat een mens kan verzinnen is hier. Een grote ruimte met alleen maar Ferrari's voor de verkoop. Entree $ 10,-- ben je in het bezit van een Ferrari dan mag je er gratis in !!!!! Wat een vreemde vorm van discriminatie. Ik zei dat mijn Ferrari in Amsterdam op Schiphol stond en ze geloofden me niet, ik snap er niks van....

Links en rechts prachtige kunstwerken waarvan die van de beroemde Jeff Koons de boventoon voeren. Een geweldige Popeye the Sailorman en prachtige tulpen uit Amsterdam vervaardigd van high chromium stainless steel with transparant color coating..... prachtig.

Enne, een douche die absoluut de nr. 1 positie gaat innemen in de internationale douche test ! Wat een water, wat een straalvariatie, wat een heerlijk marmeren zitje..... en douchen maar, een 10 minuten met ook weer allerlei zeepies en shampo's en complete clean,

Straks een ontbijtje scoren in de cofffecorner en misschien toch nog even die 12 milj binnenhalen....

Dan door naar Death Valley. Het kan best zo zijn dat daar de wifi hapert...... als dat zo is hebben jullie een dag geen verslag.

Greetings vanuit een alweer warm wordend Vegas.

• 20 Juni 2014 - 17:10

Marinda:

Super om de verhalen te lezen. Nog veel plezier. Ik ga maar eens even bij jullie "Buren" aanschuiven. Daar zijn de porties meestal ook voldoende.

• 20 Juni 2014 - 19:04

Jose:

blijf maar lekker dromen over 12 miljoen......

• 20 Juni 2014 - 20:19

D.Ligthart:

Eerst gekeken naar Italie - Costa Rica. dan jullie laten weten bijzonder veel lees plezier te hebben.Dit moet voor jullie echt een topper zijn. Enjoy. Veel hartelijke groeten.

• 20 Juni 2014 - 20:39

Dick:

In Death Valley is alles Death dus waarschijnlijk ook wifi , ze waren wel bezig een tijdje geleden met een zendertje. We hopen maar dat ie ut doet.

• 21 Juni 2014 - 11:24

Willem:

In death valley zal de Wifi wel haperen. De naam zegt het al.
    Blijft wel gezellig jullie verhalen te volgen. Ga vanavond naar madame Cheung; de porties zullen kleiner zijn maar wel verfijnder denk ik. Verheugen ons op Italie-Uruguay

• 21 Juni 2014 - 22:35

Buur Marjan:

Blijf in Death Valley maar lekker binnen in de airco van je auto of het hotel. Mijn ervaring daar was dat het ECHT 45-50 graden was en dat de naam Furnace Creek niet voor niets gekozen is. Blijf genieten (net zoals wij doen van je mooie verhalen)! Rob en Marjan.

• 21 Juni 2014 - 22:35

Buur Marjan:

Joep en Joke

Twee reislustige types van ruim in de vijftig. Na eerdere reizen per camper in Canada(2010) en Canada en de USA (2012) gaan we nu per SUV het (wilde) westen van Amerika ontdekken. Of het zo moet zijn maar we lijken steeds wel een EK of WK voetbal te willen ontvluchten. Maar dit mag de pret niet drukken, soms winnen "we" en soms verliezen "ze"..... het is maar een detail. Weg van alle spanningen en lekker relaxed door de States toeren.

Actief sinds 04 Mei 2010